پیام فرستادن
Guangzhou Haihong Arts & Crafts Factory
محصولات
اخبار
خونه > اخبار >
اخبار شرکت در مورد گیاهان مصنوعی هایهونگ @2023CIFF
مناسبت ها
تماس ها
تماس ها: Mr. Sean
فکس: 86-20-36737192
حالا تماس بگیرید
به ما ایمیل بزنید

گیاهان مصنوعی هایهونگ @2023CIFF

2023-03-31
Latest company news about گیاهان مصنوعی هایهونگ @2023CIFF
در سال 2023، عقب ماندگی طولانی تقاضای سفت و سخت خانوارها باعث افزایش مصرف مبلمان شد و صنعت صدای بهبودی قوی را منتشر کرد.
در ماه مارس، نمایشگاه بین المللی تولید تجهیزات و مواد اولیه مبلمان گوانگژو چین 2023 در نمایشگاه پاژو کانتون گوانگژو پاژو برگزار شد.
آخرین اخبار شرکت گیاهان مصنوعی هایهونگ @2023CIFF  0
مردم از هر قشری به نمایشگاه هجوم آوردند.این نمایشگاه توجه صنعت مبلمان جهانی را به خود جلب کرد و نخبگان از سراسر جهان را برای مشارکت مستمر در ساختن معیار صنعت تولید مبلمان آسیایی جذب کرد.
آخرین اخبار شرکت گیاهان مصنوعی هایهونگ @2023CIFF  1
 
روند توسعه آینده صنعت مبلمان جهانی را پیش بینی کنید.
از فرصت جدید رشد صنعت استفاده کنید
آخرین اخبار شرکت گیاهان مصنوعی هایهونگ @2023CIFF  2
 

HAIHONG 18 بخش از جمله طراحی، مدل‌سازی، ساختار، درخت واقعی، بسته‌بندی و غیره را راه‌اندازی می‌کند تا یک قاب کارخانه سخت‌گیرانه بسازد تا به تمامی مراحل سفارش خدمات ارائه دهد.

محصولات Haihong 80٪ مواد خام از مارک های بین المللی برای اطمینان از کیفیت بالا وارد می شود.

با سطح پیشرو در اثر شبیه‌سازی محصول، سیستم مدیریت کنترل دقیق و خدمات حرفه‌ای، Haihong به طور گسترده توسط مشتریان پروژه‌های منظره حرفه‌ای در سراسر جهان شناخته شده و مورد اعتماد است، ما با موفقیت در 3000 پروژه در سراسر جهان مانند Universal Resort، Dream Island روسیه مشارکت داشته‌ایم. ، دریای جهان ابوظبی ، دیزنی لند و غیره

شرکت گروه مرکز تجارت خارجی چین برگزار کننده "نمایشگاه کالاهای وارداتی و صادراتی چین" با سابقه بیش از 50 سال، با شبکه فروش قوی و کانال های دعوت خریدار است."نمایشگاه بین المللی مبلمان چین گوانگژو" که توسط این مرکز حمایت می شود، یک نمایشگاه بین المللی مبلمان حرفه ای با مقیاس و نفوذ بزرگ در آسیا است و از شهرت "مرکز تجارت خانگی آسیایی" برخوردار است.